Start | Produkter

Profilprodukter

Profilprodukter är ett beprövat, populärt och effektivt sätt att göra reklam för ett företag och öka varumärkets synlighet i omvärlden. Profilprodukter med tryck hjälper din verksamhet att bygga ett meningsfullt band till dina kunder och anställda. Det är ett sätt att sticka ut och nå fram i bruset och göra nya kunder till trognare kunder.


Liksom annan typ av marknadsföring är även användning av produktmedia en konst som kräver kreativitet och smarta infallsvinklar för att nyttan ska maximeras. Genom att dela ut särskilt utvalda, användbara och roliga produkter med ditt budskap, gärna med en egen twist, kan du stärka banden med dina kunder och affärspartners och främja långsiktig lojalitet!


En present framkallar en kraftfull känslomässig reaktion hos mottagaren, ge därför bort något mycket uppskattat som mottagaren kommer att använda sig av eller lägger på minnet. Precis som med presenter till en familjemedlem eller en vän, är tanken bakom viktig. Visa tydligt att det finns en tanke bakom, och vad personen betyder för dig och ditt företag, för att stärka den betydelse som gåvan kommer ha för mottagaren. Att ge gåvor på detta vis är ett säkert sätt att skapa starkare band med dina kunder och anställda under lång tid


Köpguide till profilprodukter med tryck

I den här artikeln kommer du att få läsa en köpguide till profilprodukter med tryck, ta del av inspiration som hjälper dig att hitta rätt profilprodukter och lära dig allt du behöver veta om profilprodukter för att hitta rätt produkt för ditt företag. Det är fritt fram att hoppa vidare till den del som intresserar dig mest. Det som följer härnäst är en köpguide i 5 steg till hur du väljer rätt profilprodukter utifrån vad ditt företag behöver.

Vill du ha inspiration & tips som hjälper dig att välja profilprodukter? Längre ner har vi sammanställt en lista med 9 roliga profilprodukter som väcker uppmärksamhet hos dina kunder.


Vill du veta mer om profilprodukter?Senare i artikeln förklarar vi i detalj vad profilprodukter är och vilken betydelse profilreklam kan ha för din verksamhet.


Så väljer du rätt profilprodukter med tryck


Behöver hjälp att hitta rätt profilprodukt, saknar du inspiration eller har du frågor? Är du en person som gärna pratar med någon framför att läsa? Vill du ha personlig hjälp kan du alltid kontakta oss via 0224-370 70 under våra ordinarie öppettider. Låt vår personal hjälpa dig att välja profilprodukter med tryck och underlätta ditt beslut.

Profilprodukter med tryck - Köpguide i 5 steg

I den här steg-för-steg köpguiden kommer du att få ta del av våra bästa tips med vad man ska tänka på vid valet av profilprodukter.


Steg 1: Börja med en överblick av en hel kollektion: Först rekommenderar vi att du kollar i vårt stora sortiment av profilprodukter. Ibland är det så enkelt att man bara inser vad man behöver när man ser det. Därför föreslår vi att du bläddrar i utbudet först av allt och ger dig själv en överblick av vad som finns att välja på. Kom ihåg att du kan använda filtervyn för att välja egenskaper och hitta rätt produkt enklare. Du kan sortera produkterna efter längsta pris och högsta pris. Kolla också våra specifika tips på fyndiga profilprodukter i listan längre ner i artikeln. Hittar du inte var du söker rekommenderar vi att du hör av dig till oss, vi har tillgång till det mesta.


Steg 2: Tänk igenom vilket syfte du har med att använda profilprodukter: När du väljer profilprodukter är det viktigt att ditt budskap med produkten matchar marknaden, att produkten är relevant för din målgrupp och att den håller en hög kvalité. Här följer några frågor som kan hjälpa med detta. Använd dessa för att tänka igenom vad du vill förmedla.


  • Hur vill du använda produkterna och vad är ditt behov?
  • Vilka är mottagarna och vad vill de ha?
  • Hur ser er affärsmässiga relation ut med mottagarna?
  • Är profilprodukterna du behöver knutna till ett visst evenemang som till exempel kickoff eller en mässa?
  • Är produkterna du behöver knutna till specifika tillfällen eller årstider som jul, påsk, sommar eller vinter?
  • Behöver du olika profilprodukter för olika mottagare eller för olika typer av användningsområden?
  • Vill du nå ut med företagets varumärke och företagsprofil eller fokusera produkterna på ett särskilt budskap i en reklamkampanj?
  • Hur många profilprodukter behöver du, vilka färger passa och vart vill du att trycket ska placeras?

Kom ihåg att du alltid kan höra av dig om du vill bolla idéer kring dessa frågor eller om någon annan fråga dyker som upp när du utvärderar ditt behov.


Steg 3. Varje produktsida har ett eget kort med utförlig information: När du har besvarat frågorna i steg 2 för dig själv kan du ta din nyvunna klarhet och välja ut produkterna som matchar dina svar på bästa sätt. På varje produktsida hittar du olika valmöjligheter och en specifikation av produktens egenskaper. Många produkter finns att välja i olika färger och du ser en tabell med priser som sjunker per produkt när du lägger en större order. Även om du väljer ett lågt antal får du ett väldigt förmånligt pris.


Steg 4. När du hittat en intressant produkt hjälper vi dig vidareHar du inte hittat vad du söker än välkomnar vi dig att kontakta oss. Vår personal hjälper dig gärna i ditt val och bidra med inspiration och råd som kan underlätta ditt köp. Vill du se den fysiska produkten innan du lägger en större beställning? Vi sänder gärna prov på profilvarorna i webshopen för att ni själv ska kunna göra en bedömning av bl.a. kvalitet, färger och storlekar. Proverna sänds till påseende under 14 dagar och returneras därefter, eller faktureras av oss. Endast prover i nyskick emottages i retur.


Steg: 5: Gör dina val & lägg din beställning:När du bestämt dig för vilka profilprodukter du behöver är nästa steg att anpassa din beställning. På varje produktsida väljer du antal och anpassar ditt tryck. Finns profilprodukten i olika färger och storlekar väljer du vad du vill ha. Är du ny kund behöver du skapa ett konto. Är du kund sedan tidigare loggar du in med befintliga uppgifter. Har du glömt lösenordet kan du få ett nytt lösenord genom att återställa ditt lösenord. När du väl är inloggad är det sista du behöver göra att lägga din beställning


Nu ska vi titta närmare på vad produktmedia och profilprodukter med tryck är för något. Du lär dig också varför du borde göra det till en viktig del i din marknadsföringsstrategi!


Vad är profilprodukter?

Profilprodukter är en typ av produktmedia och namnet på produkter med tryck som ett företag använder i marknadsföringssyfte för att profilera sig ut mot kunderna. Alla exemplar av produkter som kan förädlas med ett företags budskap, företagsnamn, logotyp, varumärke eller grafiska profil kan räknas som profilprodukter.


Det kan vara hårda reklamartiklar såsom pennor, muggar, termosar, paraplyer, solglasögon och nyckelringar mm. Det kan också vara mjuka artiklar, profilkläder såsom t-shirts, kepsar, jackor, mössor, väskor etc. Man kan i stort sett märka upp vilken produkt som helst till sin marknadsföring. Det viktiga är att hitta rätt produkt till rätt tillfälle och rätt målgrupp.


En profilprodukt är därmed också en reklamprodukt. Profilprodukter är i praktiken oftast olika typer av användbara produkter, som har lätt at gå hem hos mottagaren och är framgångsrika vad gäller profilproduktens syfte.


Syftet med profilprodukter

Profilprodukter har samma syfte som övrig marknadsföring. Att skapa värde för kunderna och bygga starka kundrelationer för att fånga kunders intresse i gengäld. Profilprodukter hjälper också företagets varumärke att fånga uppmärksamhet på kort sikt genom att skapa positiva känslor hos mottagarna.


Profilprodukter med eget tryck – tryckmetoder

Profilprodukternas kanske främsta kännetecken är märkningen med logos och budskap, varumärken eller företagsnamn. Hårda produkter, vilket är vanligt förekommande när det gäller reklamprodukter, kräver ibland andra metoder för tryckmärkning än mjuka produkter som till exempel kläder eller väskor. De vanligaste tryckteknikerna för hårda produkter är screentryck och tampotryck men digitala tryckmetoder används också. Lasergravyr är en vanligt förekommande tryckmetod som används till alla varianter av trä- och metallprodukter.


Exempel på populära profilprodukter med tryck

Exempel på reklamprodukter med tryck är termosar med tryck och blank insida för friluftsliv, exklusiva pennor märkta med företagsnamn, ballonger med tryck, ett automatiskt paraply med företagsprofil att ta fram när det regnar, vattenflaskor med tryck för träning på gymmet, en profilerad dryck, en mjuk reflex med företagets färger och logo, kläder med tryck i modern design, glas med tryck och blank utsida, eller ett nyckelband med tryck av företagets varumärke. För 9 särskilt roliga och påhittiga profilprodukter kan du scrolla ner till vår lista längre ner. Vi du sedan ha fler idéer är du välkommen kolla i vårt sortiment av profilprodukter genom att besökta vår webbutik. Där hittar du det mesta i vår kollektion av profilprodukter. Om du inte hittar något du söker kan du kontakta vår personal, vi har tillgång till det mesta och kommer göra vad vi kan för att hjälpa dig.


Reklamprodukter, reklamartiklar, profilreklam – samma sak, eller?

Är profilprodukter och reklamartiklar samma sak? Profilprodukter tillhör egentligen ett paraply av begrepp som alla faller inom huvudkategorin produktmedia och syftar alla till samma sak, produkter märkta med en företagsprofil. Några begrepp inom detta paraply som har i stort sett betydelse som profilprodukter är reklamprodukter, profilvaror reklamsaker, profilreklam, reklamartiklar och promotionsprodukter. Som du snart kommer att få läsa skulle man även kunna förlänga den här lista begrepp såsom presentreklam och företagsgåvor också.

Profilprodukter och företagsgåvor

Det är nämligen vanligt att profilprodukter används som företagsgåvor. Det är inte alltid en företagspresent märks med ett företags logotyp, till exempel när den ges till anställda, men när den gör det är gåvan en profilprodukt. Även gåvor som ges i form av en giveaway i olika reklamkampanjer, på till exempel sociala medier, kan vara med eller utan företagsprofil. Reklamgåvor och presentreklam är en typ av produktmedia sätter namn på profilprodukter som delas ut till personal, samarbetspartners eller anställda för att stärka relationen och förhoppningsvis knyta ett starkt band hos mottagarna till företaget.


En kund som känner sig uppskattad med en gåva brukar ofta kunna vara en trognare kund, eller i alla fall bli det i längden. Det är egentligen svårt att göra skillnad på dessa företagspresenter och profilprodukter eftersom profilprodukter också vanligtvis delas ut som gåvor. Därför kan man säga att betydelsen av presentreklam på ett sätt sammanfaller med betydelsen av profilprodukter. Skillnaden handlar således mer om vad man har för mål med produkterna och hur man vill använda dessa i företaget än någon annan distinkt skillnad.


Kan profilprodukter hjälpa ditt företag nå sina mål? Läs vidare så lär du dig om varför du borde välja profilprodukter som en viktig del i din marknadsföringsstrategi.


Varför profilprodukter?


Produktmedia är en av de mest effektiva reklamkanalerna och kan med fördel kombineras med andra digitala och traditionella kanaler för att få mer ut av varje krona i din totala medieinvestering. Visste du att produktmedia är den tredje största mediekanalen i Sverige och billigaste per exponering?


Allt som du kan sätta din logo eller slogan på räknas som produktmedia och profilprodukter är möjligen den främsta kategorin inom produktmedia. Enligt Svensk Branschförening för profil- och reklamprodukter kommer 88% av svenskarna ihåg från vem de fått en profilprodukt. 34 % använder profilprodukter som de har fått dagligen.


Det är inte svårt att komma på anledningar till varför du ska satsa på profilprodukter och här följer några som är extra framstående.


4 anledningar till att investera din reklambudget i profilprodukter

Den största fördelen med att använda sig av reklamprodukter är att det skapar ett stort värde hos kunderna. Det är detta värde som i de flesta fallen leder till de starkaste kundrelationerna. Det resulterar i kunder som gärna återvänder och även pratar med sina nära och kära om företaget. Det i sin tur leder till ännu fler kunder. Skulle de ha företagets namn/logo på sig finns det en chans att alla personer runt omkring kommer lägga märke till det, och därefter frågar vad företaget har att erbjuda. Se inte profilprodukter med tryck som en kostnad - Se det som en investering!


1. Profilprodukter är relationsskapande: Profilprodukter som gåvor kan spela en avgörande roll i att bygga starka kundrelationer. Den som ger gåvor får en extra anledning att bli omtyckt och tendensen hos människor vilja svara på gåvor med reciprocitet lägger en fortsatt god grunden för att relationen ska vidareutvecklas på ett bra sätt.


2. Att vara mottagaren av en profilprodukt är uppskattat Vi alla uppskattar att ta emot presenter och reagerar oftast på gåvor med välbehag, tacksamhet, glädje eller andra positiva känslor. Alla dessa känslor vi känner associeras sedan med det företag som ger gåvan. En upplevelse om denna skapar en stark början på en potentiellt lång relation med kunden och bidrar till att profilprodukter med eget tryck är en effektiv som marknadsföringsstrategi.


3. Profilprodukter har lång livstid: Din investering betalar av sig under hela produktens livslängd så länge den används. Eftersom 47% behåller reklamprodukter längre än ett år fortsätter i princip varannan reklamkrona du lägger på produktmedia att betala av sig under väldigt lång tid. I bästa fall under flera år.


4. Produktmedia har lägst kostnad per visning i jämförelse med andra mediekanaler: I en global studie från 2016 jämfördes produktmedia mot andra typer av annonsering, både digital och traditionell, och man kom fram till att ingen annan mediekanal har en lägre kostnad per visning är produktmedia. I studien ingick 100 000 respondenter. Den utfördes av Global Advertising Speciality Impressions (GASI).

Läs hela resultatet här: Läs hela resultatet här: https://media.asicentral.com/resources/impressions-study-2016.pdf


Vad tycker det svenska folket om profilprodukter?


Här är en sammanfattning av svenskarnas åsikter om profilprodukter:

  • 85% av svenskarna säger att de någon gång fått en profilprodukt.
  • 80% tycker att det viktigaste med en profilprodukt är att den är användbar.
  • 75% vill även ha fler profilprodukter
  • 60% uppger att de använder någon profilprodukt varje vecka.
  • 47% behåller reklamprodukter längre än ett år.
  • 34% säger att de använder någon profilprodukt dagligen
  • 33% anger att de använder pennor med reklamtryck dagligen (populäraste profilprodukten).
  • 31% blir mer positiva till varumärken som använder reklamartiklar

Källa:Rapporten ”The Power of Produktmedia” från 2015, utförd av Inizio i TNS Sifos riksrepresentativa webbpanel med 2309 svarande


Vilka är profilprodukter för?

Kunder, anställda, följare, samarbetspartners. Det finns garanterat en profilprodukt som passar för varje person men alla profilprodukter passar inte för alla personer. Varje mottagare har egna preferenser kring vilka produkter de föredrar i vardagen och på arbetet och därmed går olika produkter också hem hos olika målgrupper. Därför är det vanligtvis bäst att börja med individerna och din målgrupp i fokus när du lägger upp er plan för profilreklam.


Om du skulle vilja nå studenter kan du välja produkter som de kommer få användning för, t.ex. pennor eller en väska. Är din kund en resande säljare kan en powerbank komma till användning och vara uppskattad. Outdoor produkter som passar den naturintresserade passar nödvändigtvis inte den som spenderar 6 dagar i veckan på gymmet. I det fallet, där målgruppen med säkerhet är träningsintresserad, kanske det är bättre med träningskläder eller en vattenflaska. Kunder och anställda är vanliga mottagare av profilprodukter men dina anställda kanske har helt andra intressen än dina kunder, eller så sammanfaller dem. Vilka profilprodukter skulle dina kunder och anställa uppskatta som mest?


I vilket fall är det viktigt att du förstår din målgrupp så att du kan matcha dem med rätt profilprodukter. Vem profilprodukten ska riktas till, och vilken produkt du i slutändan väljer, har också mycket att göra med era företagsmål och ert budskap. Att välja ut särskilda produkter för olika segment av en större målgrupp kan var ett bra sätt att stärka rätt relationer på rätt sätt. Kom ihåg att alltid välja dina profilprodukter med omsorg så att det passar mottagaren, och visa att det finns en tanke bakom varför just den specifika gåvan ges till just den personen.


Därför ska ni välja att beställa profilprodukter från Trinity Reklam

Du kanske ställer dig frågan varför ert företag eller er förening ska beställa in profilprodukter från Trinity Reklam? Anledningarna är många men först och främst har vi mycket kunnande i profilreklambranchen. Vi har över trettio års erfarenhet av att driva handel med produktmedia som innefattar reklamsaker, profilkläder och arbetskläder med eget tryck. Att du blir en nöjd kund är av högsta prioritet för oss.


Idag är Trinity Reklam ett av Sveriges ledande företag inom området produktmedia med eget tryckeri för kläder och reklamartiklar. Det som utmärker Trinity Reklam är hög kvalitet, servicekänsla samt de snabba leveranserna. Om du har några frågor erbjuder vi dig personlig service när du ringer oss på nummer 0224-370 70. Tveka inte att höra av dig till oss!


När du handlar av Trinity Reklam får du dessutom:

  • Personlig service av vår kunniga personal
  • Snabba & säkra leveranser
  • Garanterat bra pris på alla profilprodukter
  • Kostnadsfria offerter och korrektur
  • Hög kvalité på tryck & produkt
  • Lägsta pris-garanti på våra egna varumärken

Hos Trinity Reklam hittar du brett sortiment av billiga profilprodukter med tryck till några av marknadens bästa priser. Vi har produkter för alla sammanhang som kan ditt företag extra synlighet i nya situationer. Vi har ett av Sveriges största sortiment med varumärken som kosta linnewfveri, orrefors hunting, tee jays, paul bocuse, jamie oliver, lord nelson, fruit of the loom och många andra. Vi har varit med om det mesta och har svar på alla de vanligaste frågorna.

Om du inte hittar vad du letar efter rekommenderar vi att du kontaktar oss så ska vi göra vad vi kan för att hjälpa dig. Nöjda kunder är viktigt för oss. Ring på nummer 0224-370 70 så erbjuder vi dig personlig service.

 

9 roliga profilprodukter som väcker uppmärksamhet hos dina kunder

När du bestämmer dig för att använda profilreklam i din verksamhet är det avgörande vilken typ av profilprodukter du väljer för den effekt det får och vi hoppas att vi har gett en bra beskrivning här i artikeln av hur du bäst gör ditt val. För att hjälpa dig lite på vägen har vi samlat 9 tips och exempel på reklamartiklar som kan passa dig och din verksamhet. I vårt utbud hittar du även många fler roliga och unika profilprodukter som är extra effektiva i att väcka uppmärksamhet. Välkommen att titta runt i vårt sortiment.

 

1. Ståltermosmugg med eget tryck

En bra utgångpunkt när du välja profilprodukter är titta efter produkter som dina kunder kommer få användning för. Vi har därför valt en både praktisk och snygg termosmugg i bambu till plats. Du kan lägga till ett eget tryck i form av ditt företags logo eller ett citat som passar verksamhetens erbjudande. Trycket ingår i priset när du beställer minst 50 stycken.


Det är en ståltermos med dubbelvägg som gör att drycken håller sig varm under en lång tid. Den har en storlek på 11 x 10,5 centimeter och levereras med svart silikonlock. Perfekt att ta med sig när man har bråttom på morgonen och inte hinner dricka sitt kaffe eller te. Eftersom termosen då kommer användas på flera platser är chansen stor att eventuella nya kunder kommer se trycket.


Visa produkten

2. Isskrapa som gör nytta även när det inte snöar

Vill du marknadsföra ditt företag med en enkel produkt som har flera användningsområden? Den här isskrapan kan då vara perfekt. Förutom att den fungerar utmärkt till att skrapa isen från bilrutan fungerar den även som en pizzaslicer. Det är alltså en relativt unik produkt som kan hjälpa med två olika saker som vi i vanliga fall inte kombinerar med varandra. Den har även en mönsterdjupmätare samt en funktion som gör det lättare för personer att ta bort isen från vindrutetorkarna.


Ifall du är intresserad av att använda denna isskrapa som marknadsföring kan du dessutom välja ett eget tryck på dem. När du beställer minst 250 stycken kommer priset för ett enfärgstryck ingå i priset.


Visa produkten

3. Bärbar bluetoothhöglare pimpad med valfritt tryck

Nästan alla har idag en mobiltelefon som erbjuder Bluetooth. Denna högtalare en trevlig produkt att använda i samband med marknadsföring. Den kommer i flera olika färger och du kan välja eget tryck. Det är en lättviktig, högkvalitativ högtalare med ett uppladdningsbart batteri. Det innebär att den är väldigt lätt att ta med sig överallt.


Eftersom de flesta personer älskar att lyssna på musik är detta en bra produkt oavsett vilken målgrupp du försöker nå. Men den kan även vara bäst om du och ditt företag har med musik eller elektronik att göra. Med ett tryck på högtalaren som visar vad ditt företag står för kommer det snabbt fånga uppmärksamheten för en större grupp. Ger du ut denna till en person som tar med sig den till en fest eller sammankomst kommer budskapet/trycket snabbt spridas till fler personer.


Visa produkten

4. Stilren flasköppnare med en exklusiv känsla

Letar du efter en liten, enkel och snygg reklamprodukt kan denna flasköppnare i silver vara ett bra alternativ. Trots att det är en flasköppnare i första hand fungerar den även som en nyckelring. Perfekt att sätta på nycklarna och alltid ha tillgång till en flasköppnare, vilket kan vara lätt att glömma att ta med sig när man beger sig ut på camping eller grillkvällen.


Flasköppnaren har en högglansig finish och det är möjligt att välja ett eget tryck med en storlek på 15 x 30 millimeter. Produkter ger en väldigt exklusiv känsla jämfört med vanliga, enkla flasköppnare.


Visa produkten

5. Roliga classic game solglasögon som inger en känsla av nostalgi

Letar du efter en reklamprodukt som är lite roligare och / eller unik? Dessa solglasögon har ett pixelutseende som påminner bland annat om vissa äldre TV- och datorspel. De är tillverkade i PC-plast och har kategori 3 linser. De är dessutom godkända enligt UV400 och EN ISO 12312-1. De finns i fyra olika färger, t.ex. svart, röd, kungsblå och vit. Eget tryck är dessutom möjligt att välja.


Dessa solglasögon är ett roligt alternativ och passar flera olika företag. Det kan vara ett sätt att marknadsföra nostalgi-produkter samt sådant som har med sommar och sol att göra. Det är också trevligt att få ett par solglasögon när sommaren börjar närma sig, varför inte bjuda på dessa samtidigt som du marknadsför vad mer ditt företag har att erbjuda?


Visa produkten

6. Praktiskt mobilhållare som hjälper dig att hålla ögonen på vägen

En mobilhållare är en utmärkt reklamprodukt som ser till att dina kunder, nya som gamla, inte använder mobiltelefonen samtidigt som de kör bil. Denna hållare är lätt att sätta fast i ventilations-spjällen som finns i bilden. Den klarar sedan att hålla i mobiltelefoner som är upp till 80 millimeter breda. Marknadsför du ett företag som sysslar med telefontillbehör, säkerhet i bilen eller liknande är detta ett bra alternativ. Du kan dessutom välja ett eget tryck på mobilhållaren.


Det viktigaste du bör tänka på ifall du vill marknadsföra ditt företag med denna mobilhållare är att inte alla har en mobiltelefon som passar. Idag är det många som använder sig av smartphones som ser ut som en liten surfplatta. Dessa kommer inte rymmas i hållaren, så produkten är bäst om du vill försöka nå den målgrupp med mobiltelefoner som passar.


Visa produkten

7. Ett kit som golfare kommer älska när olyckan är framme

Det här är ett kit som riktar sig till personer med ett intresse för golf. Kitet kan beskrivas som ett litet första hjälpen-kit. Det innehåller ett par våtservetter, 12 vattentäta plåster, 2 skavsårsplåster, 1 solkräm och 1 våtservett mot insekter. Perfekt för alla som ska befinna sig ute i naturen och kommer att röra på sig en hel del.


Denna ask finns i åtta olika färger och du kan själv välja vilket tryck du vill ska finnas på framsidan av kitet. Det är litet och lätt att slänga ner i väskan eller byxfickan för att sedan ha snabb tillgång till plåster och våtservetter. Trinity Reklam erbjuder även första hjälpen kit som kan köpas som profilprodukter som riktar sig till andra ändamål än golf. Till exempel första hjälpen-kit för bilen, resor, löpning och djur.


Visa produkten

8. Brassestol för 3 personer som drar uppmärksamheten till er

Letar du efter en stor reklamprodukt som verkligen kommer att fånga uppmärksamheten hos personer som går förbi? Då är denna brassestol som rymmer 3 vuxna personer ett bra val. Den har en storlek på 219 centimeter i längd, 137 centimeter i bredd och 152 centimeter i höjd. En riktigt stor "stol" helt enkelt. Du kan dessutom välja att placera ett tryck på stolen med ditt företagsnamn eller logo.


Kort sagt är detta en perfekt produkt ifall du verkligen vill att folk ska lägga märke till den och det tryck du valt.


Visa produkten

9. "Första hjälpen" mot fästingar. Kittet som räddar vid en oturlig upptäckt

Detta kit är relativt likt golf-kitet, skillnaden är att detta innehåller saker du kan behöva för att behandla sår och fästingbett. Kitet innehåller 4 rengöringsservetter, 4 vattentäta plåster, 4 barnplåster, en våtservett, en blå fästingborttagare samt en röd fästingborttagare som används på djur.


Kitet är litet och lätt att ta med sig. Själva asken finns i flera olika färger och du kan välja tryck på framsidan. Det här är en perfekt produkt för alla som befinner sig mycket ute i naturen. Det kan vara just den hjälpen man behöver ifall man skulle råka ut för ett fästingbett.


Visa produkten

Avslutande ord

Att använda sig av fysiska produkter till att marknadsföra sitt företag har under de senaste åren blivit mer och mer populärt. Det svåra är att veta vilka produkter man bör använda sig av. Ska man tänka på målgruppen eller vad företaget står för? Ibland är det nämligen inte samma sak. Vi hoppas att den här guiden har gett dig inspiration som gör det lättare att välja profilprodukter som passar din verksamhet. En sista rekommendation vi vill ge dig är att alltid välja en reklamprodukt som du och ditt företag verkligen kan stå bakom, och inte någonting som du känner dig osäker med.